Få hjælp udsendelse af nyhedsbreve

Arbejde med udsendelse af nyhedsbreve
Udsendelse af nyhedsbreve eller mail marketing er fortsat en særdeles effektiv form for online marketing. Det er den absolut billigste form for marketing og du har selv 100% kontrol over mediet.

Mail marketing er udsendelse af nyhedsbreve. Det er en særdeles effektiv form for online marketing og i øvrigt den absolut billigste form for marketing, idet du har selv 100% kontrol over mediet.

Dine nyhedsbreve eller kampagner skal tjene et formål for modtageren (høj grad af relevans), være tillidsskabende og værdiskabende for modtageren.

Nyhedsbreve bør i øvrigt skrives i øjenhøjde med dine modtagere – undlad at benytte smarte fagudtryk og benyt gerne du, dig, jeg og vi.

Forud for udsendelse af dine nyhedsbreve skal du bruge dine eksisterende mail adresser på kunder eller foretage indsamling af mailadresser (leads) fra besøgende på din hjemmeside eller fra f.eks. Facebook eller Instagram. Jeg vil gerne hjælpe dig igennem hele processen. Se også Blog Vigtige tips til online marketing.

KONTAKT MIG

 

Brug et mail marketing system til udsendelse af nyhedsbreve

Eksempel på udsendelse af nyhedsbreve
Design og udsendelse af nyhedsbreve kan foretages i eksempelvis ske i MailChimp.

Overvej endelig ikke muligheden for udsendelse af nyhedsbreve fra dit eget mail program. Udsendelse af nyhedsbreve bør ske fra et professionelt mail marketing og kampagne system, eksempelvis MailChimp, CampaignMonitor eller Ubivox.

Mail marketing systemer er forholdsvis lette at arbejde med og de giver dig et væld af fordele og gør alle dine aktiviteter målbare. Jeg kan foretage integrationen til din hjemmeside og hjælpe dig igang.

Du har i forbindelse med udsendelse af nyhedsbreve mulighed for at arbejde med flere segmenterede modtagerlister, flere kampagner og flere mailskabeloner, som jeg gerne designer i overensstemmelse med din virksomheds identitet og din hjemmeside.

 

Dine fordele ved mail marketing systemer

  • Din udsendelse af nyhedsbreve vises perfekt på både computere, tablets og smartphones.
  • Jeg kan opsætte automatiserede mail processer (automated mail), som kan være en serie af mails, der udsendes i forudbestemt interval og på baggrund af dine besøgenes adfærd.
  • Automated mail benyttes f.eks. når en besøgende tilmelder sig dine nyhedsbreve og efterfølgende modtager en serie af forud planlagte mails. På denne måde sparer du ressourser.
  • Du har adgang til rapporter og mobile dashboards, der giver dig godt overblik over dine aktiviterer og dine resultater.
  • Jeg tilføjer Google Analytics tracking til dine MailChimp kampagner og starter konverteringssporing i Google Analytics, så at du kan følge dine kunder fra første klik til f.eks. køb.

KONTAKT MIG