Salgsmateriale som forbedrer dit salg og kendskabet til din virksomhed

Eksempel på salgsmateriale i form af salgsmappe
Salgsmateriale som eksempelvis salgsmappe designes i respekt for din virksomheds identitet eller dit brand og vil bidrage til at du og din virksomhed fremstår mere professionel og mere tillidsvækkende i dit marked.

Salgsmateriale som designes i respekt for din virksomheds identitet eller dit brand vil bidrage til, at du og din virksomhed fremstår mere professionel og mere tillidsvækkende i dit marked.

Når du og dit personale har kunde- eller leverandørmøder kan det erfaringsmæssigt være svært at huske alle dine vigtigste salgsparametre eller fortrin. Derfor er det vigtigt, at du udvikler salgsmateriale som på professionel vis præsenterer både dig, din virksomhed, dine produkter og dine services. Husk også at kunder ikke altid køber, hvad du har, men ofte køber hvem du er og hvordan du fremstår.

Jeg hjælper dig gerne med gode og kreative forslag til salgsmateriale, som støtter din virksomhed og dit salg bedst muligt. Kontakt mig gerne, hvis du har behov for gode råd eller sparring i din organisation.

FÅ GODE RÅD

 

Din salgsmateriale kan bestå af

  • Virksomhedsprofil med fokus på dine styrker og dine kunders muligheder

  • Inspirationskatalog med dine vigtigste services eller løsningsforslag

  • Nyhedsmagasin med dine seneste produkter

  • Produktblade med detaljerede produkt oplysninger

  • Plakater og tilbudsskilte til messer og butikker

  • Kampagnefoldere til messer og butikker

  • Roll-up bannere til messer og butikker

 

Salgsmateriale til butikker

Hvis du ønsker at sælge dine produkter i butikker, vil salgspersonalet i butikkerne ofte efterspørge salgsmateriale eller kampagnemateriale for at skærpe opmærksomheden på dit netop dine produkter.

Før vi udvikler dit materiale til butikker, er det en god idé at tage butikspersonalet med på råd. De har ofte stor erfaring med, hvad der præcis virker i deres butik. Ydermere opnår du, at butikspersonalet har ejerskab i det færdige materiale, – hvilket er en stor fordel for dig, din relation til butikken og ikke mindst dit fremtidige salg. Lad mig hjælpe dig godt og sikkert på vej med dette.

KONTAKT MIG

 

Hjælp til tekster i dit salgsmateriale

Dine tekster bør skrives i øjenhøjde med dine modtagere – undlad at benytte smarte fagudtryk og benyt gerne du, dig, jeg og vi. Der er naturligvis stor forskel på, hvordan en tekst skal forfattes.

Skriver du nyhedsbreve, må det gerne være friskt sprogbrug. Tekster til din hjemmeside skal være SEO-tekster indeholdende dine søgeord (Keywords). Når du i dit salgsmateriale skriver tekniske tekster til f.eks. produktblade, er det en helt anden stil. Husk blot på, at dine tekster altid skrives i øjenhøjde med dine modtagere.

FÅ HJÆLP TIL TEKSTER