Branding af virksomhed og fremstå mere professionel

Billede af Simon Sineks Golden Circle
I forbindelse med branding af virksomhed bør du stille dig selv spørgsmålet: hvorfor?

De fleste succesfulde virksomheder har benyttet sig af branding af virksomhed for at etableret et stærkt brand.

Succesfulde virksomheder er dygtige til at kommunikere effektfulde budskaber til de rette målgrupper.

Stærke brands overbeviser med produkter, der er så gode, at kunderne er stolte af at købe dem, eje dem og bruge dem. Du kan finde lidt inspiration i denne korte og inspirerende video, hvori Simon Sinek simplificerer Apples overordnede strategi.

På trods af de mange muligheder og fordele er der desværre mange virksomheder, som er tilbageholdende når samtalen falder på branding af virksomhed.

Hvis du gerne vil fremstå mere professionel og gøre en forskel i dit marked, hjælper jeg dig meget gerne igang eller hele vejen frem til målet.

KONTAKT MIG

 

Branding af virksomhed betaler sig

Håndtegnet Branding af virksomhed
Branding af virksomhed giver dig enestående muligheder for at skabe en fremstående plads i din branche og blandt dine konkurrenter.

Det er desværre ofte de mindre virksomheder, der opfatter branding som potentielt spild af penge. Men gøres det rigtigt så betaler branding sig også for små og mellemstore virksomheder.

Mindre virksomheder skal blot være smartere til at finde unikke fortrin eller fordele og kommunikere budskabet ud i de rette målgrupper. Det kan jeg hjælpe dig med.

Målet med branding er at opnå en situationen hvor du bliver kundens foretrukne valg. Et godt brand kan samtidig betyde, at du ikke længere behøver at sælge alene på prisen, idet du i kraft af dit brand adskiller dig fra dine konkurrenter.

Et godt brand giver dig enestående muligheder for at skabe en fremstående plads i din branche og blandt dine konkurrenter.

KONTAKT MIG

 

Branding af virksomhed. Skal vi gå igang?

Din virksomheds brand starter med din og din virksomheds hensigtserklæring. Vi bør alle spørge os selv om nedenstående og dernæst nedfælde “erklæringen”. Den skal minde dig og dine kolleger om missionen og visionerne på den lange bane:

  • Hvorfor eksisterer din virksomhed ?

  • Hvorfor gør du det ?

  • Hvordan vil du gøre det ?

  • Hvad vil du ?

Dernæst designes et professionelt design af logo, der skaber en professionel forbindelse mellem dine kunder og din hensigtserklæring, dine services eller produkter. Et flot design af logo og brug af professionel grafisk design, som respekterer din virksomheds DNA, medvirker til, at du og din virksomhed leverer et godt førstehåndsindtryk hos nye kunder og dine andre forretningsrelationer.

Der skal være en en rød tråd gennem alle dine aktiviteter. Dette sikrer, at du fremstår professionel og du skaber tillid omkring dit brand, dine services og produkter. Behøver du hjælp, så er jeg klar til at hjælpe dig og din virksomhed.

KONTAKT MIG